lørdag, oktober 27, 2012

Vêrmelding 27.oktober - 2012

Klokka er 14.00, temperaturen ute er +2 grader og det er overskya med snøbyger.
Nils måtte mòke i dag også, for plogen hadde vore her. Snøen er tung og våt.
Mens han styrte på ute, fekk eg unna litt husarbeid; finn litt å henge fingrane i kvar dag sjølv om vi berre er to.
I avisa i dag stod det at dei som hadde båt i Rjåneshamna måtte kontrollere at alt var i orden, for det bles litt torsdags kvelden. Så fekk vi oss ein tur i dag også. Eg likar å vere med ut, så får eg gå ein tur på stien og ta bilde.
Når eg ser på bloggen min skulle ein nesten tru at vi har finevêr støtt - det har vi ikkje. Men det er dei fine dagane eg fotograferer. Så i dag gjorde eg eit unntak.
Etter at vi kom inn att i sentrum, var vi så vidt innom Amfi, men der var det berre framande folk i dag. Så ein viss handelslekkasje er det.
No har Nils koka salta lange til middag, og det er ein av yndlingsrettane mine.
I dag er det Bjørnar på Eid som har bursdag. Han fyller 17 år, og vi gratulerer!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...