torsdag, oktober 25, 2012

Vêrmelding 25.oktober - 2012

Klokka er no ca 19.45. Ute snøar det og temperaturen er 0 grader C. Riktig eit ønskevêr ?
På bildet over kan de sjå synet som møtte oss i dag tidlig då vi stod opp. Fint er det saktens med rein, kvit snø, men ikkje fullt så tidlig på hausten! Ikkje for det, eg kan hugse at det mange gonger har kome snø den 25.oktober-som er fødselsdagen til bror min. Og eg kan hugse eit par gonger då snøen har kome på den dagen og lagt like til våren.Vil berre muntre lesarane opp litt.

Ut på ettermiddagen skein det opp og sola kom fram, men det var berre lureri, for straks etter fauk snøen kring novene.
Eg brukte føremiddagen til diverse husarbeid, og laga tidlig middag. Eg likar å finne på "nye" rettar av ting som eg finn i skuffer og skap. I dag ønska Nils seg "Pasta Carbonara "- ein rett som eg lagar av posesaus og skinkeboks, såkalla nødproviant. Men så hadde eg ikkje Carbonarasaus, og ikkje fløte og ikkje bacon. Løysinga vart ein pose med Bali kyllingsaus, ein boks skinke og ein liten boks ananas. Og godt vart det. Eg brukar sjølvsagt berre GROV spaghetti. Litt sunt må det vere.
Margrete køyrde Amanda på ballettskulen i dag, og kom oppom mens jenta dansa. Då fekk eg brukt det nye vaffeljernet mitt.
Amanda skulle spele på elevkonserten i Volda-kyrkja i dag, så dei for rett dit. Vi kom etter litt seinare. Alle var på plass med unntak av dei to eldste søskena, både foreldra og fire besteforeldre var der for å høyre Amanda spele "Blott en dag" solo på kornett. Det gjorde ho heilt perfekt-som alltid.
Minstebroren vart lei ganske snart, så han forkynte: "Eg trur eg søve meg gjennom det!" Dermed bikka han over og sov. Han har måtta vere med på eit utal konsertar og ballettframsyningar opp gjennom åra, så det er fare for at han sjølv verken kjem til å spele eller danse. Eg synest alltid det er kjekt å vere på desse konsertane, men det hadde vel ikkje blitt til at vi hadde gått om ikkje vi hadde nokon som verna oss til.

I dag fyller den einaste broren min 71 år og vi gratulerer så mykje ! Det var stor feiring i fjor, så det har vel vore enklare i år når det ikkje er jubileum.Håper det har vore ein fin dag likevel.Gratulerer, Svein!

1 kommentar:

Hildegard sa...

Takkar for helsing på vegne bursdagsbarnet. Triveleg besøk av barn, svigerbarn og barnebarn og eit par kjærestar.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...