torsdag, oktober 18, 2012

Vêrmelding 18.oktober - 2012

Klokka er 21.30. Det er mørkt ute og, litt regn og temperaturen er + 6 grader C.
Har ikkje vore overvettes flittig i dag heller. Før middag vaska eg til helga, for å ha fri i morgon.Litt klesvask etc. vart det også. Til middag laga eg fiskesuppe, ein stor porsjon som gikk ned på høgkant, som vanlig.
Som kjent er fiskesuppe veldig søvndyssande så det blei ein strekk på sofaen etter middagen. 
Eg vart liggande litt lenger enn vanlig på grunn av ryggen. Har ikkje vore bra sidan eg var ute i hagen forrige fredag og laurdag, så no skulle eg prøve om det hjelpte å ta det heilt med ro. Er relativt bra no, men så berre MÅ eg strikke litt og det er kanskje ikkje så lurt.Det går vel over på sikt. Elles har det ikkje hendt mykje i dag, Nils har no vore litt ut for døra og snakka med folk, ein liten tur gikk han også, men eg kom aldri så langt.I morgon har vi planer om litt shopping for eksempel.Får sjå korleis vêret blir.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...