tirsdag, september 25, 2012

Vêrmelding 25.september - 2012

Klokka er 18.00. Temperaturen er + 12 grader C. Før i dag var det sol, men no har det skya over.Opphaldsvêr er det enno.
Eg starta arbeidsdagen med å lage ein stor porsjon kjøttkaker til frysaren. Kjekt å ha. Elles har eg fått pussa vindua utvendig, og gjort diverse anna husarbeid. No på ettermiddagen har eg skrive møtereferat og ordna med diverse pspirarbeid. No skal eg stryke nokre klede før eg tek kvelden- trur eg.
Blomstrane over heiter "Nøgen jomfru", meiner eg. Blada kjem tildlig om våren og står heile sommaren, først om hausten kjem blomstrane. Eg brukar å klippe vekk blada, og som de ser kjem blomstrane likevel.
Nils har drive og flytta på ved, så no fekk han sett båtvogna oppom garasjen der vedsekkane låg. Ja, arbeidslause blir vi ikkje med det første - og godt er det.
Eg veit at mange utflytta ørstingar les bloggen min. Det hadde vore kjekt å høyre frå dykk også. Om de ikkje er på blogg, kan de kanskje sende nokre ord på mail?
Adressa er: olaug-tr@frisurf.no

1 kommentar:

solveig sa...

Eg og har nokre nøgne jomfruer ein stad. Vi får sjå om det vert hagebilde i morgon.