mandag, september 24, 2012

Vêrmelding 24.september - 2012

Klokka er snart 20.30. Det er mørkt ute, månen står lågt over Melshornet og er litt meir enn halvfull. Det har vore ein nydelig dag, med sol frå klår himmel. Akkurat no er det + 5 grader.
Føremiddagen nytta eg til vasking av golv og lufting av teppe mens det enno er opplett. Klokka 12.00 var eg på plass på biblioteket, der vi hadde styremøte i pensjonistlaget i to timar. Då eg kom heim, fekk vi besøk av Bodil og Svein. Vi drakk kaffi og kosa oss med bakar-kaker. Etter å ha tatt inn og lagt i hop to-tre klesvaskar, la eg meg på solsenga på altanen, og jammen varma sola godt. Eg høyrde lydbok og sov, mens Nils klipte plen og koka fisk og poteter til herlig sein middag. "And this is the end of a perfect day". Gjev vi får mange slike utover hausten.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...