søndag, september 23, 2012

Bok nr.48 -- 2012: Alle vil hjem. Ingen vil tilbake.



Frå nettet:
Julie har mistet broren Tarjei i Afghanistan-krigen. Der døde også vennene Kristian og Trygve. Alle var de fra den samme bygda.
"Alle vil hjem. Ingen vil tilbake"  handler om de etterlatte. Julie, nabogutten Sigurd som var forelsket i Trygve, og Mats, Julies tilsidesatte kjæreste, er i ferd med å etablere sine voksne liv i skyggen av sorgen. De vet at de må komme seg videre etter katastrofen som har rammet dem, og de møter utfordringer i seg selv og i forholdet til de andre, og alle merker på sitt vis hvor møysommelig og krevende det er å komme hjem - til seg selv og alt som må rives opp og bygges på nytt.
"Alle vil hjem. Ingen vil tilbake" forteller engasjerende og nært om tilhørighet, identitet og avgjørende valg i livet.


Denne boka er framhald av "Bli hvis du kan. Reis hvis du må." Og, som i den første boka, er her fleire fortelle-stemmer. Somme kapittel er skrivne på nynorsk, andre på bokmål, alt etter kven som fortel. Dei ulike målformene understrekar også skiljet mellom by og land.Det er ei fin bok, som skildar korleis sorga kjem til uttrykk hos dei som er att. Eg er alltid i tvil når eg les bøker som er såpass "psykologiske"-lurer på om dei som skriv har verkelig innsikt i problema, eller om det er kvasi-psykologi. Eg veit eigentlig ikkje om det er så viktig, for det er mange måtar å sørge på så ingen ting blir vel eigentlig heilt feil. 
Denne boka er minst like bra som den første; men vil du lese den, så sørg for å ha begge tilgjengelige og les dei fortløpande.Det er mitt beste råd.

2 kommentarer:

solveig sa...

Eg kom i skade for å lese den siste utan å ha lese den første. Men eg likte boka godt.
http://solveigsiside.blogspot.no/2012/03/bok-17-alle-vil-hjem-ingen-vil-tilbake.html

arieldog sa...

Eg likte òg desse bøkene. Forfattaren skriv lettfatteleg, men problematiserer viktige og vanskelege emne utan å gjere det heile sentimentalt eller melodramatisk.

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...