onsdag, juli 18, 2012

Vêrmelding 18.juni - 2012

Og så kom sola og sommaren tilbake. I dag har det vore bygever, dvs.litt sol mellom regnbygene. Eg var så optimistisk at eg la meg ut på solsenga, men så begynte det å regne etter ei lita stund. No trur eg sola er komen for å bli, i alle fall ein dag-eller to? Temperaturen ute er no + 18 grader. Eg går framleis vinterkledd, men føler at det har hjelpt for verken min.
Nils var ut på sjøen frå klokka 5 i dag. Han kom att med det same eg hadde ete frokost, hadde fått sei og makrell. Makrellen blei middag til oss og Peder i dag, steikt denne gongen.
Elles har eg ikkje gjort så mykje i dag, berre gått her og pusla, hengt opp klede m.m.
Nils var på ein liten fjelltur, det har ikkje vore så mange turar etter at eg måtte gi tapt. Viss det blir sol i morgon skal eg sørge for å få med meg kvar ein stråle.
(TV står på med dansebandmusikk, det absolutt verste eg veit, så no skal eg dempe den!)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...