torsdag, mars 08, 2012

Vermelding 8.mars - 2012

Klokka har passert 17.00, temperaturen er + 5 grader og veret om lag som i går. Med litt meir regn og sludd rett nok. Snøen minkar for kvar dag og snart er den heilt borte her oppe i bakkane også.
I dag har Nils og eg vore på ei handlerunde - utan å handle så veldig mykje. Eg var på jakt etter besteklede til meg sjølv, sidan både dåp og konfirmasjon står for døra, men det er vanskelig å finne noko som høver. Får vel prøve Møre Konf. igjen, det er dei som har vanlige "gammaldagse" klede som passar på gamle kjerringar. Det blei tur på kafé i dag også, men i morgon skal eg vere husmor og både koke og vaske. Trur eg.
I dag skulle eg sikkert feira kvinnedagen i lag med innvandrarkvinnene; for dei er det ein stor festdag  her i Ørsta, men eg har aldri vore med på det. Bjørg, som har flytta til Larvik, saknar å vere her i dag, skriv ho. Men eg kan helse til alle kvinner som er innom bloggen, og gratulere med dagen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...