lørdag, februar 04, 2012

Klokka er snart halv tre. Temperaturen er ca+1 grad C, og det er delvis skya, med litt sol av og til. Vi har vore ein liten tur til Volda i dag, og elles har vi handla mat på to butikkar i Vik. Til tross for at det ikkje var kaldt i dag, fraus eg ute, det var ein gjennomtrengande iskald vind, særlig i Volda.
Då vi kom heim laga eg Taco, som vi åt til middag, og enda eg hadde "hot" både krydder og saus, så er eg framleis frostig. No skal eg ligge på sofaen med pledd og Knausgård, så kanskje eg tinar opp. Det går ikkje fort med boka, men eg kan opplyse at den består av 84 spor, kvart på ca 30 minutt, så det tek si tid.
Elles har det ikkje skjedd mykje i dag-og det er like greitt. Nils ser sport på TV-så eg kan lese med godt samvit.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...