fredag, januar 13, 2012

Vermelding 13.januar 2012

Klokka er no 14.30.Det er overskya, litt vind og litt snø/hagl/sludd/regn -innimellom. Temperaturen er + 5 grader C.
I dag har eg vore på styremøte i pensjonistlaget. Vi heldt til på Bakk-Ola. Der skal vi også ha dei to første medlemsmøta i år, det første den 25.januar.
Bildet viser møterommet som også blir nytta av andre organisasjonar. Innimellom møta fungerer det som kafé. Det er eit fint rom, men veldig langt og smalt, så det er ikkje så godt eigna til "sceneopptreden".Når vi har lagsmøte er det så vidt alle får plass. Det er derfor vi har somme av møta våre på kulturhuset. Betjeninga på Bakk-Ola er veldig kjekke og tenestevillige, serviceminded på godt norsk.
I løpet av dagen/kvelden skal eg skrive møtereferat før eg gløymer kva vi snakka om. Har sjølvsagt notert litt. Men først skal eg ha meg ei pause med "Satellittmenneske" av Hans Olav Lahlum, på øyrene.
Elles er det jo fredag, og tid for å ønske alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...