tirsdag, januar 24, 2012

Bok nr.4 - 2012: Reisen hjem.

Denne boka er ein såkalla "bestseller"- det vil seie at den er lettlesen og enkel.Svært enkel, vil eg seie. Grei avslappingslitteratur. Kva boka handlar om kan de lese om de forstørrar bildet.
Saka er at dette kunne blitt ei fengande fortelling om den var betre skriven; slik den no er blir den veldig triviell."Smalltalk" vil eg kalle forteljemåten. Språket er kjedelig og utan finesser.
Likevel ser eg ikkje bort frå at eg kunne ha likt boka godt om eg var t.d. 15 år.Eller godt over 80.
I dag kjem den nye CD/MP3-spelaren min til Ørsta. Skal hente den på posten i morgon.Då blir det Knausgård. Han kan få den minste banale ting til å bli interessant.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...