lørdag, desember 31, 2011

Dikt ved årsskifte.

 Det er den draumen.

Det er den draumen me ber på
at noko vedunderleg skal skje,
at det må skje-
at tidi skal opna seg,
at hjarta skal opna seg,
at dører skal opna seg,
at kjeldor skal springa-
at draumen skal opna seg,
at me ei morgonstund skal glida inn
på ein våg me ikkje har visst um.
                      
                                                    Olav H. Hauge.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Vakre ord. Roleg kveld hos Stein og Margunn i lag med våre barn og svigerbarn + dei to minste barnebarna. Dei unge var ute i lag med venner, så det er ei ny tid.
Fortsatt godt nytt år til dykk begge!

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...