tirsdag, mai 10, 2011

Vermelding 10. mai - 2011

Klokka er 11.15, temperaturen er + 18 grader, det er overskya, men opplett.I natt har det nok regna litt, det gjer berre godt. Eitt av dei tre Opaltrea blomstrar no, dei andre plommetrea er ikkje komne så langt, men alle har fått lauv, med unntak av Althanstreet. Vi er litt spente på om det har overlevd vinteren, men der er i alle fall knoppar.
Vi var tidlig oppe i dag sidan Nils hadde time hos fastlegen til rutinekontroll. Mens han var på legesenteret fekk eg vaska og støvsuga, det var høvelig ver til det i dag. No skal vi ha oss ei runde på bibliotek og butikkar , det begynner å bli tomt i kjøleskapet, så vi treng påfyll.Skal kanskje kjøpe nokre plantar til kassene også, det ser ut til at vi får bra temperaturar framover. Nils var komen ut i garasjen og filetere fisk før eg var oppe i dag...

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...