fredag, mars 18, 2011

Vermelding 18.mars 2011


Klokka er 12.45. Tidlegare i dag var det sludd, no held sola på å kome fram, men det går seint med snøtininga. Eg var litt lemster etter den lange (alt er relativt) spaserturen i går, så eg har halde meg inne i dag. Så langt. Eg har m.a. baka brød og rippa boka om Hundreåringen...mens eg strikka på lestane til Nils. Har problem med å strikke LITT, så då passar det å begrense strikketida på denne måten. Får ikkje lagt boka inn på MP 3-spelaren min, der er visst fullt, men det er fort gjort for Solveig å få boka over på sin spelar når den er ferdig rippa.
Til middag i dag skal eg prøve å lage "fiskepinnar". Nokre av barnebarna er glade i Findus sine, men bestemora sine held vel ikkje mål ?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...