lørdag, mars 05, 2011

Vermelding 5.mars 2011

Klokka er no12.30. temperaturen ute er ca+2 grader C,sola held på å bryte fram og vi har fått nysnø.Det er finare og reinare ute enn det var, men ingen av oss set vel særlig pris på snøen.Og spakføre er det definitivt ikkje.
Eg held på å lage fiskesuppe til ein tidlig middag, elles har Nils sett skirenn ,og eg har ikkje gjort noko særlig til nytte eg heller.Har ikkje planar for resten av dagen , men vi får sjå om noko dukkar opp.Det går nesten ikkje an å ringe til folk ein gong i desse VM-tider.Det er visst berre eg som er totalt uinteressert.
I dag kan vi gratulere Tone på Hardbakke med dagen!God helg til alle.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...