torsdag, februar 10, 2011

Vermelding 10.februar - 2011

Klokka er ca kvart på eitt, temperaturen er + 2 grader, og det snør.
I dag har Nils og Hassan vore ute og fiska.Dei fikk mykje sei, så Nils stakk innom ei "veninne" på heimvegen, så ho fekk nokre fiskar.Det blir vel kokt småsei på oss til middag i dag. Ikkje meg imot.
Eg har brukt føremiddagen til å støvsuge og vaske til helga, pluss litt anna småtteri. Blir litt lei av at det skal vere berre innever, ville heller hatt sol og kulde som i fjor vinter.Då kunne eg ha brukt sparken.
I dag kan vi gratulere Margunn på Eid med dagen!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...