lørdag, desember 11, 2010

Bok nr.60 2010: Postcard killers

Denne boka har eg lese på eit par dagar. Den er på berre 7 CD-ar, noko som eg synest er veldig greitt for slike bøker. Dette er ein kriminalroman utan særlig mykje attåt. Den er på ein måte veldig "amerikansk"- så det er tydelig at Liza Marklund har fått hjelp. Unge par blir drepne  av eit anna ungt par, det skjer både i USA og i Europa. Ein går ut frå at det er seriemorderar som er på ferde.Boka er spennande, ein skikkelig pageturner, men oppklaringa er litt søkt etter mi meining. Boka gav meg ingen ting anna enn nokre timar med underhaldning og spenning, men av og til er det greitt nok.

2 kommentarer:

solveig sa...

Men eg kunne no tenkt meg å lese den ...

Besta sa...

Det kunne du nok, men eg har levert den inn att i dag.Går sjølvsagt an å låne den om att.

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...