søndag, september 26, 2010

Advokatten.

Denne katten har vi adoptert på ein måte. Eigarane har flytta til Volda, men dei fann ikkje tak i katten då dei for. Katten skulle eigentlig avlivast, men no bur han hos oss og lever godt på fisk. Om natta ligg han i rommet under altanen.Namnet er det vi som har gitt han.
Posted by Picasa

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...