tirsdag, mai 04, 2010

Vermelding 4.mai 2010

Klokka er snart 14. Temperaturen er + 7 grader, det er nydelig ver; sol frå nesten klår himmel. Men altså ganske kaldt.
I dag har vi vore på handlerunde og kjøpt ting vi treng. Nils har fått tak i det han må ha for å lage ny jordbæråker og så har vi kjøpt heilt nye plantar, Senga Sengana og Korona. Tilløpet til den nye åkeren ser de til venstre i bildet.Han grov opp området sist haust, så då vert det ikkje SÅ mykje å gjere no.Sukkererter har vi ikkje fått sådd enno av naturlige årsaker, i fjor på denne tid spira dei.
Hadde tenkt å kjøpe blomster til kjøkkenkassene, men fann ikkje noko vi var fornøgde med. Kanskje lurt å vente på varmare ver også?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...