fredag, september 04, 2009

Russekort anno 1958.

Dersom du trudde at russekort var ei ny oppfinning, må du tru om igjen. Alt i 1958 var det ein godt innarbeida skikk, rettnok berre for gymnaselevane. I dag driv eg og ryddar skuffer, det er derfor eg er så nostalgisk.

3 kommentarer:

arieldog sa...

Artig med gamle bilete - berre rydd vidare, du :)

Besta sa...

Det utrulege er at ein kan finne eit dusin russekort etter så mange år og så mange flyttingar.

Hildegard sa...

Kjekt med litt mimring. Eg fekk lyst å leite fram noko eg óg, så følg med.
Eidabesta

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...