Artig med gamle bilete - berre rydd vidare, du :)
Det utrulege er at ein kan finne eit dusin russekort etter så mange år og så mange flyttingar.
Kjekt med litt mimring. Eg fekk lyst å leite fram noko eg óg, så følg med.Eidabesta
Legg inn en kommentar
Klokka er no19.25, temperaturen ute er Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...
3 kommentarer:
Artig med gamle bilete - berre rydd vidare, du :)
Det utrulege er at ein kan finne eit dusin russekort etter så mange år og så mange flyttingar.
Kjekt med litt mimring. Eg fekk lyst å leite fram noko eg óg, så følg med.
Eidabesta
Legg inn en kommentar