fredag, juli 24, 2009

Bok nr.47:Den senile landmåleren.

Dette er den 4.boka eg har lese av denne forfattaren. Dei tre andre er:Harens år, Kollektivt selvmord og Den elskelige giftblandersken.Den sistenemnde er den som er mest ulik dei andre. Bøkene har mykje samme opplegget:Ein eller fleire personar reiser rundt i Finland. Dei møter andre, og mangt og mykje skjer på turen.Det morsomme er, forutan dei utrulige hendingane, måten forfattaren fortel historiene på. Han skriv i ein nærmast naivistisk stil, og samme kva som skjer,høyrest det heilt truverdig ut.
Dette er korte og lettlesne bøker med mykje humor. Viss ein vil legge ei djupare meining i dei, kan ein det; viss ikkje, kan ein lese "just for fun".Unn deg ein god latter med finsk humor!!

3 kommentarer:

arieldog sa...

Eg har berre lese "landmåleren", men var begeistra, ja!

solveig sa...

Denne gler eg meg på!

Mari - Escape In A Book sa...

Jeg har hørt mye positivt om Harens år og Kollektivt selvmord, kommer nok til å prøve meg på en av hans bøker i fremtiden.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...