tirsdag, juni 23, 2009

Byggeprosjekt.

Somme av dykk lurer vel litt på "headingen" min for tida, og synest den er lite flatterande for bloggen. Saka er at naboen tvers over vegen driv og bygger på huset. Dei utvidar kjellerleilegheita til bestemora.Det er to polakkar som bygger, og så vidt vi kan sjå, er dei både flittige og flinke.No er heile familien der oppe på tur, og eg har påtatt meg å dokumentere framgangen i prosjektet.Eg synest alltid det er kjekt å sjå eit arbeid skride fram. I min jobb hadde eg ikkje alltid så synlege resultat å vise til.
I dag er det jonsokafta og vi ventar framleis på sommaren, men i MORGON skjer det visst at han kjem.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...