søndag, mai 04, 2008

Ein minnerik dag.







I dag vart barnebarnet Ingeborg konfirmert i Kilsfjord kyrkje.Det var ei fin høgtidsstund og uvanleg intimt til konfirmasjons-gudsteneste å vere. Det har mykje med kyrkjebygningen å gjere.
Etterpå var det selskap for familie slekt og naboar i skulehuset på Straumshamn som no vert nytta til forsamlingshus.
Ingeborg er ei flott og god jente som vi alle er veldig glade i.
Ho leidde sjølv festen og ønska alle velkomne, mora heldt ei nydelig tale og veslesøster Amanda , nesten 8 år, heldt også tale.
Best var følgande replikk (sånn om lag): Ho er den beste storesysta eg har, og den einaste, og det er eg glad for.
Amanda og Eirik las dikt om førebuing til fest, og Eirik fortalde vitsar. Erlend, 4 år, ville ikkje vere ringare så han fortalde om dei to tomatane..........
Sender ei særskild helsing til dei som av gode grunnar ikkje kunne kome og vere i lag med oss i dag.
Takk til Tone som har sydd den vakre sognebunaden til konfirmanten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for ein fin dag. Kjekt å treffe alle slektningane nord om grensa. Eidabesta

Elin sa...

Til lukke med vel overstått konfirmasjon!

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...