torsdag, februar 14, 2008

Eiksundsambandet 3
















Tek turen i fleire porsjonar, så rotar eg ikkje så mykje, og NB: Bilda kjem i rett rekkefølgje(trur eg)


Så kjem vi til opninga av den undersjøiske tunnelen, som er verdas djupaste. Vi måtte berre køyre forbi i dag, for der var folk som jobba.Vi kørde ut til Steinnes og såg på den delen av fjorden der tunnelen skal gå under, så snudde vi og køyrde den nye fine vegen opp til Helgehorntunnelen - og frå denne kanten fekk vi fare gjennom.
Her har eg rota litt igjen. Det er det øvste bildet som viser kvar tunnelen skal gå. Der kan de også sjå at dei jobbar på den nye vegen rundt Berneset.Det andre "sjøbildet" er av Raudøya-sett frå Steinnessida. Dei fleste er vel mest vande med å sjå øya frå Rjånessida.


Dei fleste bilda er tekne frå bilvindua og er derfor av dårlig kvalitet, men klikk på bildet slik at det vert større, så blir det litt betre.
Vi trur denne vegen kjem til å bli ein attraksjon første tida, så Solveig må no belage seg på besøk!!!!

1 kommentar:

solveig sa...

Eg har bestilt meg brikke, men trur ikkje det vert søndagstur under fjorden for min del.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...