torsdag, februar 14, 2008

Eiksundsambandet 2







For visst utfor ved eit uhell, men no er vi på rett veg igjen.

Etter at vi hadde kjørt bort og sett Morkaåstunnelen frå andre enden,køyrde vi den nye vegen langs Hovdevartnet og opp til Helgehorn-tunnelen,der vi heller ikkje slapp inn, men måtte ta ein gardsveg ned til Ørstafjorden. Der tok vi gamlevegen utover. Oppe til venstre i bildet kan vi så vidt sjå andre enden av Helgehorntunnelen og den nye vegen mot vest.
Her kjem bilda i rett rekkefølgje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...