fredag, januar 26, 2024

Bok nr.2 2024: Bonus

Dei tre siste bøkene eg har lese, har handla om livet til "moderne" menneske, eller sagt på ein annan måte: problem til menneske i vår tid. Først las eg Øystein si bok om problem som ein lærar kan oppleve, så las eg "Konfirmasjon", der vi møter ein far som er skild frå mor til dottera hans, som skal konfirmerast og no altså denne. Her er det Astri som har forelska seg i Anders og det er gjensidig. Problemet er berre at Anders har hatt eit forhold til ei anna dame, og dei har eit barn i lag. Astri må lære seg å vere saman med den vesle guten og til dels mor hans, dei vekene han er hos far sin. Eg må seie at eg forstår Astrid veldig godt, og fryder meg når ho set ord på tankane sine. Eg likte boka, men vart litt skuffa over slutten-den kom litt brått.

Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...