torsdag, november 23, 2023

Dagbok 2023: 23.november

Klokka er no15.30, temperaturen ute står på +1grad, men det blæs og regnar så det fristar ikkje å gå ut. 
Eg vakna veldig tidleg i dag og stod opp, men la meg igjen då eg så på klokka, Andre gongen eg vakna stod eg opp og åt frokost , eg var ferdig med frokosten fø  klokka var halv sju. For no her og skulle gjere eitt og anna før eg skulle på trening, men det vart no opp i berre tull. Treninga var grei og då eg køyrde heim tenkte eg at eg kunne gå tur på Vernet i dag. Eg sklo fort frå meg den tanken, men bestemte meg for å bruke opp all melka eg har kjøpt så eg både kokte graut og bakte brød. Eg har nettopp tatt brøda ut or omnen, og det var nokre rare brød, med tjukk hard skorpe, og så såg det ikkje ut som dei hadde heva seg i det heile tatt. Eg smakte på ei skive og den var ok , men skorpa var tjukk og hard. Eg trur eg har vore ute for noko liknande ein gong før.
Eg vaska opp alt rotet for hand før reg sette meg ned i godstolen og sovna sjølvsagt. Mens eg sov hadde snøen lagt seg på vegen og i hagen- og no varer det ikkje så lenge før vi gløymer den vakre hausten.
I går då eg sat og skriv blogg, begynte det å lyne og tordne ute, men så høyrde eg ikkje meir til toreveret. Men nokre på treninga fortalde at det hadde vore torever i natt-  I morgon er det fredag og heimedag, så då slepp eg å fare nokon stad, viss eg ikkje vil-
 Eg må visst lage meg ein kaffikopp, og så kan eg no ete ei skive til. I morgon har Erlend fødselsdag, då blir han 20 år-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 9.mai : Kristi himmelfartsdag

  Klokka er no16.47 , temperaturen ute er +10 grader, det har regna og  blése i heile dag; det var ikkje slik eg hadde tenkt at den ekstra f...