fredag, juli 14, 2023

Dagbok 2023

 Klokka er no 20.50. Temperaturen ute er +16 grader, sola skin no, men det er ikkje lenge sidan vi hadde ei regnbye her.

I dag sov vi lenge utover lege om morgonen , og etter den tid har vi ete og prata og sett litt TV. Men vi vaksne har no jobba litt også. Rasmus har vore på VØR med diverse rusk og rot, men eg har ikkje vore der med mine ting enno.Han har stelt med bilen min og gitt den både olje og anna . Eg har ikkje peiling på slikt Til middag i dag var det kylling med ris etc.. Vi vaksne styrer no på med vårt, og gutane med sitt. No ser det ut til at det skal klårne opp ute.

Det var først bestemt at gjestane skulle fare sundag, men så fekk dei høve til å vere nokre dagar ekstra..

Eg passar Lollo med helga for Marit er på hytta,

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...