tirsdag, juli 11, 2023

Dagbok 2023: 11.juli

 Klokka er no 17.17, temperaturen ute er +19-20 graderc. Eg trur ikkje det har regna så mykje i dag, men det har vore overskya. No las eg nettopp melding frå Rasmus, dei var i Stryn  og skulle vere her før klokka 18. Eg har vore klar sidan ca.klokka13. Eg var tidleg oppe -som vanleg  og fekk unna ein god del husarbeid på kort tid. Laga ferdig Lasagnaen slik at eg no berre kan varme den opp. Eg har plukka jordbær i åkeren etc.etc. 

Men eg har også hatt besøk av"elektrikaren min" , og han har sett over kjellar-leilegheita m.m. No kom dei.

Kl-1.22 No er vi i ferd med å ta kvelden her. Vi har prata i mange timar, Ete har vi også-så det går bra. I morgon skal vi visst ha ein arbeidsdag.Vi får sjå kva det blir til.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...