mandag, desember 05, 2022


                                                       Utsikt mot Mosmarka.i 18-tida


Klokka er no 17.55, temperaturen er så vidt +1 grad, og det har vore mørkt og vått i nesten heile dag. Eg er misfornøgd med vêret, regnet og temperaturen og eg er misfornød med straumprisane, krigen, influensaen, men mest er eg misførnøgd med meg sjølv, som ikkje får gjort noko fornuftig --------eller i det heile tatt- 

Eg er irritert på meg sjølv som ikkje  får gjort noko særleg i dei få timane det er lyst, eg føler på at eg ikkje får gjort noko til jul. Men eigentleg er det ikkje så mykje eg kan gjere- eller som må bli gjort.

Eg var ikkje så tidleg oppe i dag heller, men eg ville no bake litt. Først skulle eg lage nokre brytebrød , det gjekk i ein fart, men vart ikkje særleg vellykka. Men det vart ein stor oppvask-for hand- om ikkje anna. Etter at eg fekk tenkt meg litt om , ville eg lage ei kake;  eg fann oppskrifta og sjekka at eg hadde det eg trong og så følgde eg oppskrifta og kaka blei som den skulle vere. Men eg må ta igjen kaka når den skal serverast, for heilt ferdig er den ikkje.  ( det skal vere krem på)

Då var det tid for middag og eg leita fram ein frosen rest med bacalao som eg åt. Det var ikkje så velsmakande som det kunne ha vore, men eg hadde no laga den sjølv- ein gong. Eg har ein viss tendens til å fylle fryserane og gløyme å ta det att. 

Sidan det er mørkt nesten heile døgnet, blir det til at eg sit og strikkar ein god del. I dag felte eg av den tredje lesten, så skal eg berre strikke tre til -samme sorten, då blir det tre par, har eg rekna ut.

I morgon skal vi på trening viss vi er i form, og viss det er føre til å køyre på. Viss vi kjem oss nedover har eg ei lita hugse-liste med ting eg treng. Spanskkurset er avslutta for denne gong, men blir vel tatt opp att ut på våren. Fleire av kursdeltakarane skal til Spania i januar-etter slik eg forstod det

Eg er glad for at vi fekk dei fine milde dagane  før kulden kom, slik at eg fekk rydda i hagen. Dvs. eg fekk rydda i bedda etc. Men materialen ligg der som han låg.

 


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...