lørdag, desember 03, 2022

Bok nr. 39 2022: Den lange hvite skyens land


 No har eg lese ferdig denne boka på Storytel. Eg har lese boka før,for mange år sidan, og då likte eg den veldig godt, og venta på neste bok i serien. Men det varte og det rakk..... No var neste boka også komen, men eg hadde gløymt heile greia , så eg måtte lese opp att nr. 1. Og eg hugsa ingen ting, absolutt ingen ting frå boka som eg hadde likt så godt. Eg likte den ikkje SÅ godt no. Det mest interessante er at hendinga er lagt til New Zealand, eit område på  jord som eg veit lite og ingen ting om- Å bli litt betre orientert om landet, var det eg denne gongen syntest var mest interessant. Eg skal sjå om eg finn neste boka på Storytel, så kan det hende eg les den også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...