onsdag, september 07, 2022

Dagbok 2022: 7.september


 Klokka er no 17.38, og temperaturen i skyggen på trappa er + 20 grader. Det er mykje varmare i sola. Men det er kjøleg om morgonen så det varte litt før eg kom meg ut i dag. Eg strauk litt av klesvasken frå i går før eg gjekk ut i hagen og begynte å jobbe der. 

Det er ikkje alle dagar eg får gjort så mykje som syner att. I dag klipte eg ripsbuska og plukka en del bær som hang att. Eg klipte også stikkelsbærbuska og syrinen, så renska eg rundt trea og hadde på mold frå komposten. Alt tok si tid. Og så måtte eg ha mat og etterpå renska eg ripsen. 

I dag fekk eg Gudmnd til å sette ny sen i kantklipparen, så eg fikk klipt litt rundt nokre busker. Det vart så heitt at eg sveitta, derfor måtte eg gå i dusjen før Marit og eg skulle på gravplassen. Det var ho som køyrde i dag. Eg var der i førre veka og klipte gras og mose på begge gravene, og det hadde ikkje vakse opp så mykje meir så vi fekk ikkje gjort så mykje i dag. Eg fekk tips med e eg kjenner om å ha raude begonia på grava, for den toler regnet. og som de ser på bildet står plantane like fine enno, så vi kan vente med lyngen.

Eg gjekk inn til datamaskina med ein gong eg kom heim, og skulle legge inn bilde, då begynte telefonen å ringe og ringe, så eg måtte sjekke opp kven det var, og så ringe opp att. Det var Anne Ellingsen som hadde vore på tur til Solund i dag. Ho la planen inn på FB i dag, så eg tipsa henne litt, og det var ho glad for. Dei hadde vore både i Trovågen og på Nåra, blant anna. No var dei i Lavik. Eg forstod det slik at Inger Vatn også var med. Det var utruleg nydeleg der ute i dag, og det trur eg så gjerne.

I morgon skal Marit til legen, så eg må fare åleine på trening. Neste torsdag blir det omvendt.

Indianarsommaren kom til slutt så no får vi berre nyte det, no er det heilt greitt å vere pensjonist.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...