tirsdag, august 16, 2022

Dagbok 2022: 16.august


 Klokka er no 16.45, temperaturen ute er +18 grader, det er skodde og litt regn, eit bedrøveleg vêr . Men innimellom er det opplett og litt lysare. 

Eg starta dagen klokka 5.30 i dag, då var eg så låk i foten at eg måtte opp og gå, det er det einaste som hjelper, la meg på senga ein time til, så måtte eg opp og gå -Det var ikkje før etter den tredje oppstandelsen at eg var oppe for godt. Marit og eg var som vanleg på trening 10-11 og handla litt etterpå. 

Då eg kom heim att var eg trøtt og sette meg til å sjå tV ei stund  før eg åt eit måltid og gjekk ut i hagen. Eg var ikkje så ivrig i dag på grunn av den låke foten, men litt fekk eg gjort. Eg fekk no fylt ein sekk med kvistar og greiner før eg fann ut at eg ville koke ripsgelé og plukka 2,4 kg med rips-

No har eg kokt bæra og sett dei på siling, eg har ikkje saftkokar lenger, den kvitta eg for mange år sidan.

Snikkaren har vore her i dag også, og no har han lagt ny bordkledning øvst på veggen. Det er bra, for det var fare for at det kom vatn inn der. Taket derimot toler ein det vatn. Eg var bort til naboen med posten deira og så tok eg eit bilde av huset mitt frå tunet deira. Eg ser fram til at alt skal komme i orden. I morgon har eg ingen planar , men Einar kjem kanskje innom ein tur.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...