mandag, februar 07, 2022

Dagbok 2022: 7.februar


 Klokka er no16.30, temperaturen ute er + 2 grader og det har vore opplett i heile dag, måtte det berre vare! Eg vakna grytidleg i dag også , men stod ikkje opp med det samme. Litt seinare begynte eg å moke tunet. I dag var det tungt, for snøen hadde delvis smelta og blitt til vatn, men eg fekk no gjort det på den måten som var. Det går ikkje an å bruke fresar her på grunn av singelen.

Etter at eg var ferdig med mokinga, shina eg meg opp og tok ein tur til Vik med bil. Hadde litt problem med å rygge opp på gata, spann litt i singel og snø.Vegane ned til Vik var berre så der var det ikkje problem. Eg køyrde ned til ALTI og kjøpte  eit lite tørkestativ på Clas som eg må bruke no før eg får kjøpt meg ny trommel. Stativet var ikkje dyrt og eg fekk det inn i baksetet på bilen. Kjøpte litt garn på -nille for eg hadde strikka to lestebrot i går som eg ikkje hadde noko å skøyte på med. Eg er medlem på -nille så der blir det ikkje dyrt.Tenkte eg kunne kjøpe mat på Bunnpris så eg slapp å gå inn på andre butikkar. Der var det tilbud på Fjordland, så eg kjøpte ein porsjon til meg sjølv til middag. Det er første gong eg har kjøpt Fjordland og det blir kanskje den siste også. Kjøtt såg eg lite av, men resten var no heilt greitt

Men eg hadde god dessert, nemleg riskrem, av ein fløteskvett eg hadde+ noko av grauten som var att frå sist eg laga.

Eg vart så mett at eg måtte sitte og sløve ei stund før eg tok  fram strikketøyet. 

Ei lita stund i dag hadde eg sol inn i stova, men det var ikkje så klårt at eg såg sjølve sola, men det har i alle fall vore lyst. No håper eg berre på at det ikkje kjem meir nedbør, for i morgon er det trening,
I dag fekk eg brev om at eg har fått time på røntgen kl.13 komande fredag. Det går aldri lang tid for å få time der. Eg har vore på røntgen på sjukehuset i Volda veldig mange gonger, med hofta og føtene mine, så der er eg godt kjent.No er spørsmålet korleis eg skal kome meg dit, men eg får høyre med bussen. Så då har eg noko alle dagane resten av veka. Eg får slappe godt av i dag. I dag vaskar eg litt klede, kan ikkje vaske så mykje om gongen når eg skal tørke på stativet mitt-



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 5.mai

Klokka er no 18.13, temperaturen ute r + 13 grader C. Det har vore sol og fint i heile dag, men ikkje så varmt som i går. Eg vakna tidleg i ...