onsdag, september 08, 2021

Dagbok 2021: 8.september


Klokka er no 16.20,temperaturen er +16   grader og det regnar nesten heile tida. Eg ser at det heng att plommer i toppen av treet, men dei får no berre henge der. I dag vakna eg opp til vanleg tid, med vond rygg og tett nase. At ein får vond rygg av å plukke plommer som ligg nede, er vel ikkje så rart. Eg kom meg fort. Skulle ta att litt husarbeid i dag, men klokka var berre vel 10 då eg var ferdig å vaske, så eg måtte no finne på noko meir. Etter kvart sette eg på kok ei panne med risgraut for å bruke opp litt melk. Det vart middagen i dag+ ein tallerk med  grønnsaksalat. Men så er det alltid noko som ikkje er som det skal. I dag var det datamaskina som nekta å bruke Google-kontoen, der eg har det meste, blant anna blogg. Heldigvis har eg laptopen og der brukar er Microsoft, så det er der eg skriv i dag. Eg sende ei melding til Helge og han kom innom på veg heim frå jobben. Han fekk ikkje gjort noko med Google, men han hjelpte meg med noko eg ikkje hadde forstått på TV-en. Elles har eg strikka litt og sett TV, Marit var innom ein tur også. Eg håper at det lettar opp litt så pass eg får plukke svartsurbæra. Mykje eple ligg det på marka og dei må eg plukke opp om ikkje anna. Men no har eg laga meg ein kopp kaffi som eg skal kose meg med. I morgon er det trening igjen.


Det store treet på plenen , har mist greiner, og skal miste fleire, men Victoriatreet nedst i hagen skal få vekse. No står det med mange plommer. Spørsmålet er om dei får modne-



                             Bilda fekk eg legge inn på storemaskina. Og no skriv eg der også-



Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...