fredag, juli 30, 2021

Dagbok 2021: 30.juli

Klokka er no 17.50, sola slin frå nesten skyfri himmel, det blæs ein liten bris som kjøler oss ned, for varmt er det, til tross for at gradestokken står på 20. Eg kom nettopp att frå ein liten runde på Vernet.I dag visste eg at Einar skulle komme og at vi to skulle på SKEIDAR.Han skulle komme 11.30-og det gjorde han. Eg laga i stand middagen før han kom, skrelte poteter og gulrøter og bruna saus.Kjøttkaker hadde eg i frysaren, så det var no greitt. Då vi kom bort og skulle svinge av hovudvegen, såg vi ei evindeleg lang rekke med bilar som stod i kø for å bli testa. Ja, ikkje bilane då, men folka inni. Det var mange til stades på My Kitchen laurdags kvelden -og mange vart smitta. Margrete og co. var der dagen etter, så vi håper at dei hadde vaska godt etter utbrotet.Ingen i Margrete sitt følge er smitta det vi veit om, somme har hurtigtesta seg med negativt resultat. Einar skulle ha seg ny kontorstol og eg hadde funne ein i ei tilbodsavis. Han fekk sjå og prøve stolen, og den fall i smak. Både Einar og eg hadde masker på oss, men ikkje alle ekspeditørane. Det same var det på ALTI , der vi var etterpå. Eg kjøpte nye batteri til brannvaslingssystemet mitt, og Einar sette dei på plass. Så no er det slutt på pipinga. Potetene kokte mens han jobba og så kunne vi ete ein relativt tidleg middag, med kaffi etterpå. Marit og eg hadde tenkt oss på gravplasseni går, med då vart det ikkje. I dag tok vi turen, sjekka og vatna. Rosebuska som eg hadde planta var ikkje heilt som ho skulle, men kanskje ho kjem seg etter å ha fått vatn.Då vi kom heim att fekk eg lyst å gå ein tur på Vernet, for det var så frisk vind at eg slapp å sveitte.Så det gjorde eg. Eg har skrytt av at knea mine har vore heilt bra i det siste, men i dag trøbla det høge seg. Ofte har det blitt betre etter ein tur på Vernet, så det håper eg det vart i dag også. Kompostkverna mi har ikkje vore i bruk på to år, så no trudde eg den var heilt ubrukeleg. Eg kobla til ledningen og jammen gjekk den. Om den vil male opp alt granbaret mitt står att å sjå. Det kan vel hende eg kjøper ei ny.
Hestane beitar mellom blåbærtuene. Eg ønsker alle ei fin og koronafri helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...