lørdag, juli 24, 2021

Dagbok 2021: 24.juli

Klokka er no 20.50, temperaturen er + 19 grader og det ligg skodde langt ned i fjella. Eg kom nettopp att frå Hareid der eg har vore i familieselskap hos Solveig og Øysten med famile -og i lag med Margrete og hennar familie. Vi mangla berre to på å vere fulltallige, Amanda var på jobb i Volda og Olaug er i Bergen. Dagen min begynte tidleg i dag. Før klokka var 6.30 var eg stått opp og laga meg frokost. Då skein sola inn på kjøkkenbordet, det er sjelden eg har opplevd-sidan eg ikkje plar vere oppe på den tida. Etterfrokost vart eg så trøtt at eg la meg igjen og sov til nærmare 9. Då stod eg opp og gjekk ut for å plukke bær. Eg skulle lage dessert og ha med meg til Hareid, og til den trong eg bær, så det vart rips og bringebær frå eigen hage + kjøpte jordbær. Eg laga ferdig to skåler med dessert og sette i frysaren så lenge. Marit og eg hadde ei pratestund på tunet før eg dusja og kledde meg om. Margrete og Ingeborg henta meg. I Ulsteinvik var det skodde, men på Hareid skeibn sola, så vi sat ute i hagen for det meste.Einar har lova at eg skal få sjå leilegheita hans i sentrum av Hareid. Leilegheit ligg i 3.og 4. etasje i eit relativt nytt bygg. Han har altan i begge etasjane, i 4.etasje er den ekstra stor med utsyn over heile Harei og fjorden/ sundet. Det var der eg tok bilde.Til middag fekk vi nydelig kjøttsuppe med foccacia-brød til. Desserte tok vi ute på plenen, Solveig hadde laga karamellpudding og så var det den som eg hadde laga.Alle vart meir og mindre opptekne av yngstemann i flokken, Amund på vel eit år. Solveig og Øystein sitt barnebarn og mitt oldebarn.
Amund sjølv hadde det kjekt ,trur eg, med så mange å leike med. Enda eit måltid vart det, no med kaker og kaffi. Solveig hadde laga molte-bløtkake med molter som Øystein hadde plukka. Vo hadde ein kjekk dag, som vanleg når vi kjem i lag. Margrete og Ingeborg køyrde meg heim. Ingeborg reiser tilbake til Oslo i morgon viss alt går etter planen.Takk til Solveig og Øystein-og alle gjestane- for ein fin dag.
Bilda er frå Hareid sentrum, der har vore bygt mykje i seinare år.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...