lørdag, april 17, 2021

Dagbok 2021: 17.april

Klokka er no 18.32, temperaturen ute er + 12 grader C, himmelen er framleis blå, utan ei sky og sola skin. I følgje vêrmeldinga skal det vere enda finare i morgon, men så vil det dabbe av. Torsdag blir det kaldt og mørkt. Så vi får nyte fineveret mens vi har det. I dag har eg gjort lite og ingenting; slo i frå meg å fare på butikk,men gjekk ein liten 1/2-times-runde på Vallabøen. Så pakka eg ut kista på altanen og der var det mykje teppe og puter etc.Det vart hengt opp til tørk -og lufting. Eg reidde opp på solsenga og låg der ei stund med lydbok på øyret. Men er trur ikkje eg opp fatta så mykje. Klokka 15 laga eg litt middag,dvs. restar frå i går, og etterpå la eg meg ut att på solsenga ei stund før eg gjekk opp til Marit som sat ute på altanen sin. Meir har det ikkje skjedd i dag her hos meg. Eg var mest opptatt av å nyte fineveret mens vi har det. Her er framleis mykje snø, og det blir vel ikkje bert med det første. Eg saknar å kunne gå skikkeleg lange turar-men det kan eg ikkje med dette kneet mitt. Eg fekk melding frå Rasmus om at deler til datasystemet mitt er på veg, så då får eg hente det og sende melding til Helge når det er kome til "post i butikk".Resten av kvelden blir det nok strikketøy og TV.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...