lørdag, april 10, 2021

Dagbok 2021: 10.april

Klokka er no 17.13, temperaturen ute er + 3 grader, snøen smeltar heile tida, men så kjem det nye byger med ny snø. Det er mykje umoka snø på tunet i dag også, og på ingen måte råd å ta ut bilen. Kneet mitt er verre i dag enn i går, eg ventar berre på at det skal sprekke, slik at eg kan begynne å vente på betring igjen. Sjølv om eg er handikappa har eg prøvd å få gjort litt i dag. Eg ordna ut med klesvasken, bretta i hop,og strauk. Så tok eg ein litt krevande jobb med å støvsuge golvet i stova, flytta fram sofaene etc. Det gjekk bra på ein måte, med mange kvilepausar. Middagen i dag vart enkel, ein slags ostesmørbrød. Etter eg hadde ete, kveikte eg i omnen og sette meg i godstolen, der eg vart sittande lenge å halvsove med TV-en altfor høgt på. Kneet er ikkje vondt når eg sit i ro, og takk for det. Merkeleg nok har dagen gått veldig fort, viss det er ein fordel.Eg har ikkje handla sidan før påske, men har mat nok i hus, så eg lid inga naud. Det er no 24 smitta i Ørsta, så det kan vere bra å halde seg heime. No har dei funne ut at Astra -vaksinen kunne gi blodpropp, så då veit vi det.Eg får sjå om eg finn litt garn i kassa mi såpass eg kan bruke hendene til noko.Det blir mykje stillesitting.Dessverre, eg sakna å kunne gå tur.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...