onsdag, mars 03, 2021

Dagbok 2021: 3.mars

Klokka er no 18.25 ,temperaturen ute er + 2 grader C. Eg kom nettopp heim att frå ein tur på Vernet. No er det så lenge lyst om ettermiddagen/kvelden at eg kan gå tur då, i staden på føremiddagen. Kvar dag har eg store planar om alt eg skal gjere, det blir ikkje alltid så mykje gjort-men kven bryr seg om det? I dag støvsuga eg grundig på stova og på dei andre teppegolva-så vart i alle fall DET gjort. Etterpå ringde eg til Bodil for å prate med henne. Vi skriv ofte til kvarandre på Messenger, men lenge sidan vi hadde ein skikkeleg prat-og då er det mykje vi må snakke om. Eg tok ikkje tida, men Bodil påstod at vi hadde snakka i ein time. Då var det nesten tid for å begynne på middagen. Eg hadde gledd meg til spekesildmiddag, men det vart ikkje så svært som eg trudde. Og det var mi eiga skuld. Eg hadde ikkje lese på pakken at silda skulle vatnast. Den eg har kjøpt på Coop har ikkje vore så salt. Men den eg åt i dag skulle ha vore vatna litt lenger. No sit eg med glaset framfor meg og må drikke og drikke. Men største flausa var no kålrabistappa. Nils var vant til å ha det attåt spekesild, mens eg sverga til kålstuing. Kål hadde eg ikkje i hus, men eg hadde rabbe(kålrabi). Eg heldt på å stappe rabba med eit eigna verktøy, slik eg brukar, men då fekk eg ein "lys" idé - eg kunne bruke stavmixaren. Som tenkt så gjort. Ja, rabba vart no knust godt nok-til ein jamn masse som minte lite om "stappe"- det var ingen god idé, og eg tvilar på om stappa blir oppeten. Etter måltidet sette eg meg inn i stova, og skulle til å sovne, men så sette eg på Nettflix og fann fram strikketøy- eg var lens for strikkeoppgåver, men så fann eg meir restegarn, så no kan eg strikke lester igjen. No har det mørkna ute, og snart er det 19-nyheiter, dei plar eg passe på å få med meg. Såg på FB at no skulle 50-åringane snart få vaksine i Ørsta. Merkeleg-80 åringane har ikkje fått den enno.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...