mandag, mars 01, 2021

Dagbok 2021: 1.mars

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er + 6 grader og det regnar og regnar utan stopp. Hadde ein nydeleg dag i går, så dette vart ein nedtur. Det er greitt nok at snøen smeltar fort, men eg likar best å ha slikt vêr at det er kjekt å vere ute Ja, i morgon kjem vi oss ut uansett, for då er det trening igjen. I dag hadde eg ikkje planlagt kva eg skulle gjere, men eg fann no på litt av kvart. Etter at eg hadde bytte på senga mi, kom eg på at eg skulle reinske skinnmøblane, det plar eg gjere om våren. Eg reinsa og smurde stolar og sofaer inn med noko eg har på flasker, har fått det av Margrete ein gong. Møblane fekk seg eit lite løft, og då fekk eg ideen at eg skulle smørje inn borda også, med olje som er til det bruk. Har i alt fire eikebord, og alle fekk behandling. Seta på spisestuestolane var litt flekkete , så dei vart skum-reinsa. Eg skulle vel helst ha reinsa heile golvteppet også, eg har ei maskin til det bruk, men eg må kjøpe reinsemiddel. Eg fekk no gjort LITT i dag, men ikkje så mykje at det er noko å skryte av. Hadde litt vondt i ryggen m.m. i dag så eg kunne ikkje ta på meg noko storarbeid. Har lyst å vere ferdig med det som må gjerast inne, før eg skal til på våronna ute. Til middag i dag laga eg ei enkel grønsaksuppe, og det vart litt att som eg kan ha i morgon.Etter middag sette eg meg i godstolen og skulle strikke, men mangla noko garn. Sette på TV med Nettflix og skulle sjå ein serie, men heldt på å skulle sovne heile tida, så eg måtte slutte av. Det eg ser fram til i kveld er å hente ut sudokuen i Møre-Nytt på nett. Sudokuen som kjem i tysdagsavisa er litt for lett, så den løyser eg fort. Likar betre den som kjem i fredagsavisa, den er litt vanskelegare- men ikkje umulig.I morgon må eg handle litt etter treninga, må på apoteket blant anna, så då blir det inn på ALTI-eg er ikkje så begeistra for å gå inn der, men må eg så må eg. Ser ut til at det blir veldig lenge til vi får vaksine. Eg kom ikkje på å ta bilde ute mens det var lyst, så eg tok bilde inne. No eg er åleine, seier eg at eg har tre stover, spisestue, salong og TV-stue. Bildet viser salongen-eg held meg mest i TV-stua med alt rotet mitt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...