torsdag, desember 31, 2020

Dagbok 2020: 31.desember

Klokka er no 15.55, temperaturen er + 1,5 grader og det ser ut som det har regna litt. I dag hadde Marit og eg avtalt å fare ein tur på gravplassen kl.12, så det gjorde vi. Eg bytta batteri i lyset og kveikte eit "levande" lys i tillegg.På heimvegen oppdaga eg at det var glatt på vegen, men det skjedde ingen ting. Då vi kom heim avtalte vi at Marit skulle komme ned til meg kl.12 og drikke kaffi og ete kaker- vi fekk osss ei god pratestund i dag, lenge sidan sist! I dag skulle eg lage svineribbe etter oppskrift frå TV-kokken. Sette ribba i omnen på 180 grader, så eg trur den er ferdig for lengst. Det er no berre ei lita ribbe berekna til ein person. Eg kjøpte ei bfamilieribbe, men skar av den tjukkaste enden og salta den, kanskje blir det "erter ,kjøt og flesk" ein gong i framtida. Eg har fløte og risgraut så det kan bli dessert også når det lid på. Eg er ikkje svolten enno. Har ikkje hatt på TV-en sidan i dag tidleg, så no må eg sjå og høyre om det har skjedd noko meir. Eg vil ønske alle ei fin nyttårsfeiring og ei Godt Nytt År 2021.(Bilda tok eg frå trappa ca 15.50)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...