fredag, november 20, 2020

Dagbok 2020: 20.november

Klokka er no 16 .05, temperaturen ute er 0 graderC og eg trur det har vore opplett i dag.Men sist natt kom det meir snø. Det var ein nydeleg morgon, men etter som lærde folk seier skal det komme mildvêr og uver i morgon.I dag har eg vore i sjølvpålagt karantene for å få unna noko arbeid; viss er fer og rek så blir ingen ting gjort. I dag skulle eg vaske skikkeleg grundig på badet, og det vart gjort. Eg har vore litt usikker på om eg skulle henge opp att julegardinene som eg kjøpte i fjor-det er ikkje akkurat JULE-gardiner, berre kvite blondegardiner. Eg hadde tenkt å vaske dei først , men fann ut at det var ikkje naudsynt. Det er ein jobb å ta ned 6 lengder og få av klypene, for så å sette klyper på 6 nye lengder og henge dei opp.Ikkje det kjekkaste eg veit, men har ein viljen, så går det bra.I dei små pausane eg innvilga meg, sat eg ved laptopen og øvde på spanskleksa-den er ikkje heilt enkel. Så måtte eg dusje og vaske håret så eg vart litt meir sivilisert.Neste sundag skal vi ha "avslutning" i pensjonistlaget/spanskgruppa m.fl. Då skal vi ha middag på hotellet. Men vi får ikkje vere meir enn 20. Til middag i dag laga eg pasta carbonara, laga litt for mykje-men eg åt det opp. No har eg kveikt i omnen for å få det litt koselig og så skal eg sjå TV og drikke kaffi. Eg vil ønske alle ei god helg. Hugs å vaske hendene.
Dette bildet er frå i går kveld, men det blir vel noko liknande i kveld også.

Ingen kommentarer: