søndag, oktober 25, 2020

Dagbok 2020: 25.oktober

Klokka er no 16.50, og det er såkalla "vintertid. Eg måtte passe på å ikkje bli for sein til å gå på Vernet i dag og mørkne ute. Det er litt tilvenning som skal til. Eg la meg i natt til"vintertid", men vakna i dag til sommartid- dermed fekk eg to timar mindre søvn enn vanleg, men det toler eg. Det var kaldt og vått i dag, så eg heiv eit par pinnar inn på omnen og brende opp papirbosset. Då vart det varmt og koseleg. Eg sette meg til å lese i papirboka mi, men eg greidde ikkje å fokusere, så eg heldt på å sovne. Så var det radio og strikketøy, det gjekk ikkje betre med det. Så gjekk eg inn på datamaskina og der lår meir spansklekse. Vi har ca 1 4A side med tekst som vi skal lese, og no fekk vi 16 spørsmål frå teksten som vi skal svare på-på spansk sjølvsagt. Då vakna eg til og gjorde ein innsats, men eg hadde arbeid ei god stund. Det ringde på døra og veninna som var her førre veka med nokre papir, kom att for å hente dei, men ville ikkje inn sidan ho kom rett frå skogen.Då vart det tid for middag-restar frå i går. Måtte sjå litt meir på spansken før eg tok turen på Vernet. Legg ut mange bilde i dag sidan det ikkje har vore noko siste dagane. Øystein fekk ikkje vekk all maskeringsteipen i går, resten skal eg ta meg av. Eg er fornøgd med malinga, men saknar litt dei tynne kvite kantane(teipen). Komande veke blir det trening på tysdag, pensjonistmøte onsdag og spansk torsdag. Det vart litt rokkering på grunn av pensjonistmøtet. I dag fyller bror min 79 år, han er ca 1,5 år yngre enn eg. Kanskje vi kan feire dobbelt 80-årsdag neste år. Det vart lite feiring på min dag i mars,så eg har noko ugjort. GRATULERER MED DAGEN, SVEIN !

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...