fredag, oktober 16, 2020

Dagbok 2020: 16.oktober

KLokka er no ca. 16.40. Temperaturen ute er +10 grader, og sola skin. Kanskje er det siste dagen vi har dette fine vêret. Bildet over har eg stole frå FB, det er eit bilde av Ørsta sett frå fjellet Rambjøra. Eg meiner eg ser Fonnvernet på bildet. Eg har aldri vore så høgt oppe, og kjem det vel heller ikkje.Her er folk veldig "flinke" til å gå fjellturar i år-eg får kose meg med bilda.No har eg nettopp vore ein tur på Vernet, møtte ei "gammal" venninne på vegen , ho hadde gått ein runde, men ville gå ein runde til i lag med meg, men så fekk ho ein telefon. Ho gjorde tegn til at eg skulle berre gå, men ho kom ikkje "attiveia" som vi seier her. På føremiddagen i dag gjorde eg eit forsøk på å rydde opp litt og vaske kjøkken og bad. Det tok ikkje så altfor lang tid. Så gjorde eg meg klar til å fare på El-kjøp. Eg spude ei som eg kjenner litt om ho hugsa kven det var eg snakka med på tysdag, ho peika ut ein som det kunne vere-men det var ikkje han. Han hugsa meg ikkje, sa han og han brukte å kjenne att folk. Det gjer ikkje eg, sa eg, eg hugsar berre at han var høgare enn eg. Men han kunne hjelpe meg, og det var ikkje lenge før telefonen var i orden. Då kom han som eg snakka med for lenge sidan, han som hadde gløymt kva han skulle gjere. Og då kom det på tale at eg var bestemora til Amanda.Så gjekk alt bra til slutt, håper eg. EG ville feire dagen med å kjøpe ein orkidé på Plantasjen som er like ved. Men der var det tilbod på to orkidéar til 220 kr.Så blei det to, ein gul og ein lilla-den siste med tanke på at det snart er advent-eller er det ikkje snart? Kon nesten i julestemning der borte på grunn av utstillingane av julepynt.Eg synest det er litt for tidleg å dra fram pynten no, vi slal bli bra leie av nissar og annan julepynt -det er over to månader til jul. Julemannar og andre julekaker finn ein på matbutikkane.
Så er det fredag igjen og eg vil ønske alle ei god helg. Dagane, vekene og månadane går så altfor fort, så det gjeld å carpe diem!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...