torsdag, februar 27, 2020

Dagbok 2020: 27.februar


Klokka er snart 17.00, temperaturen er + 3 grader og det er fint, men overskya, vêr. Det er ikkje mykje vi har sett til sola i vinter. Bildet over har eg funne på Facebook. Det er Nelly Perdy Øye som har tatt det. Eg kjenner henne frå pensjonistlaget. ho er ein habil fotograf og mange av bilda som blir vist på lokalsendingane på TV er det ho som har tatt. Bildet er tatt nedanfor Ose-brua i dag.
I dag vakna eg tidleg, men greidde å ligge i ro til 7.30, då berre måtte eg stå opp. Eg blir betre i hender og armar så snart eg kjem i bevegelse. 
I dag sette eg meg til med litt skrivearbeid, men får ikkje gjort det heilt ferdig utan å snakke litt med Eli.
Eg skulle skrive melding til Marit for å spørje om ho skulle handle i dag, men då eg gjekk inn på Messenger, låg der ei melding FRÅ henne, ho lurte på om eg skulle handle i dag. Vi vart samde om å fare til Vik klokka 13.30. Vi handla på Spar og så var det rett heim att.
Før vi for nedover hadde eg tatt "fredagsvasken", dvs. shina og vaska golv på bad og kjøkken.
Då vi kom heim att tok eg meg litt mat, middagen får vente litt til. Eg har kjøpt steikt sei i frosen tilstand-ikkje langt frå "fiskepinnar"-  eg fekk så lyst på fisk. Om ei stund skal eg steike fisken og koke poteter til. I mellomtida har eg lese i boka mi og sløva på sofaen. DET må vere lov når ein vaknar så tidleg.
Eg har jobba litt med spansken i dag også. Eg har ingen problem med å forstå, det er verre å hugse. Men dei andre på kurset har det sikkert på samme måte. I går forkynte Eli: "Han Knut ha no sett lyset!" Då kom det lakonisk frå Knut: "Ja, men det vart fort mørkt igjen".  Der er veldig mange program på data der ein kan lære spansk. Dei ligg på You tube. Vi brukar dei i undervisninga, men det er kjekkare å kome i lag å lære enn å sitte heime åleine. Vi gjer begge delar.
Eg har litt dårleg samvit for at eg ikkje har trimma i dag, men får ta det igjen i morgon.
PS: Dobbeltklikk på bildet for å få betre effekt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...