tirsdag, februar 25, 2020

Dagbok 2020: 25.februar


Klokka er no 17.25, temperaturen på trappa er minus 1 grad, men det blir nok kaldare etter kvart.
Eg vakna tidleg i dag, og verkte veldig i nakke og skuldrar, men eg sovna igjen, og då eg stod opp vart eg betre med ein gong. Eg såg ut og der låg snøen kvit og fin, og himmelen var klår. Sola kom inn i stova før klokka var halv ti. Sola varmar inne no og vi har den her heile dagen-er ikkje sikker på kor lenge.
Eg hadde ikkje store planar i dag, men eg la i hop ein klesvask om ikkje anna.
Så var eg så syndig at eg sette meg til å lese ut boka eg heldt på med. "Gaven" heiter den, og de kan lese om den under her.
I dag måtte eg berre ut i finevêret sjølv om det var kaldt. Kledde godt på meg og så gjekk eg på Vernet. Det var litt utfordrande å gå der i dag, for der var både is og snø, så eg måtte passe meg for å dette. Kvilte litt på benkane som står rundt omkring, for å få sitte i sola. Var vekke ca. 1 time.
Det vart ei økt med spansk før eg laga meg til noko mat. Berre smørbrød i dag. Det er greitt nok.
Når eg kjem frå kulden og inn i varmen, blir eg trøtt og vil sove, så eg la meg å dagsenga ei stund etter at eg hadde ete. Trur ikkje eg sov så lenge. Og så var det på an igjen med spansken. Eg lærer ikkje så fort no når eg er gammal.
No ser eg fram til spansken i morgon, det er sosialt og kjekt. Og etter kurset skal vi ha styremøte i pensjonistlaget på same staden, altså Bakk-Ola-marka. Så må eg ein tur på biblioteket for å levere ei bok. Ja, meir veit eg ikkje enno.
Eg angrar på at eg ikkje fekk all snøen vekk frå trappa i går, for no vart det is.
Det ser ut til at vi får samme vêret i morgon - og det er ikkje meg imot. Vegane er ikkje så fine, for dei pløgde ikkje snøen som kom i går, så det er noko ruglete når ein skal køyre, ja når ein går også, sjølvsagt.



Her ser de tydeleg korleis ein kan køyre Vikegeila oppover mot Skåla, og parkere ved Fonnvernet. Det er mange som gjer det.

 Dette er Lynvegen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...