onsdag, mai 23, 2018

Dagbok 2018: 23.mai.



Klokka er ca..19.00, temperaturen er + 20  grader C, og vêret har vore heilt strålande i heile dag.
Så snart er var ferdig med morgonstellet, gjekk eg ut og begynte å klippe plen. Begynte opp mot vegen, men eg skulle nok ha venta litt, for det såg ut som om eg hadde klipt bio-enda eg ikkje hadde gjort det. Fordelen med at det er såpass tørt er at det blir nokså lite gras, men desto meir mose fordi ein ikkje kan gjødsle. Det er ein heilvitskap med desse plenane. I dag er det viss klippedag over heile fjøla, synest det surrar overalt.
Tok ei pause midt på dagen, åt middagsrestar frå i går og vart nesten litt for mett. La meg på solsenga med lydbok ei stund
Marit og eg var ein tur fram på gravplassen for å vatne. Blomsten som eg har sett fram såg bedrøveleg ut, og heile grava er berre mold og steinklumpar. Der er ingen ting å hjelpe seg med der framme, berre vatnekanner. Skulle hatt ei skikkelig jernrive og pynta der litt. Eg synest der kunne vore eit reiskapshus der ein kunne ha tilgang til litt verktøy, slik det er på Eid. Men dei hadde no klipt heile området, så der såg bra ut. Eg håper eg kan få med meg einkvan i familien så vi får stelt der til litt.
Etter at eg kom heim klipte eg bio non stop i heile skråninga, så no held det ei veke eller vel så det.
No er vi snart ferdige med mai også-tida går fort på denne tida av året.
Fredag er det tannlege klokka 11, og styremøte klokka 12. 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...