lørdag, desember 09, 2017

Dagbok 2017: 9.desember



Klokka er 21.00, temperaturen er + 1 grad, og vi har fått 20-30 cm med våt og slapsete snø. 
I dag gjekk eg berre og surra på føremiddagen. Eg hadde tenkt meg ein tur ned på Amfi, og så opp på Ørstaheimen.
Eg hadde snakka med Nils i telefonen og han let vel, hadde det bra og kjende seg trygg. Han hadde fått hjelp av to damer då han skulle ut av senga og var blitt vaska og stelt. Han var fornøgd.
Eg snakka også i telefonen med eit par venninner før eg gjekk nedover. Tok på meg gummistøvlar, men ikkje regnkåpe, trudde det vart for kaldt.
Eg vart plukka opp av ei nabodame før eg var komen særleg langt. På Amfi var det vill vest, der var nesten ikkje råd å snu seg, så fullt var det der, men eg tok meg ein runde og kjøpte det eg skulle ha. Noko meir kunne eg ikkje bere med meg opp på Ørstaheimen først, og heim etterpå.
Sidan eg ikkje gav meg til så lenge i Vik kom eg relativt tidleg opp på heimen, og Nils hadde det bra. Han hadde nyss ete risgraut til lunsj. eg vart verande heilt til han hadde fått både kaffi og kveldsmat. Dei insisterte på at eg også skulle ha, så eg vart nøydd til å ete, eg også. Nils vart trøtt etter kvart, han hadde vel sett fram til å sleppe maset mitt nokre dagar.
Eg hadde med meg lydbok som eg kunne lytte til viss han sovna og det gjorde han, men då kom kaffien.
Eg gjekk frå heimen klokka 20.15, men brukte nesten ein hal time sidan eg vaspa i snø mykje av vegen. Dei hadde pløgd gatene, men eg gjekk elvavegen sidan eg oppdaga at eg hadde mista refleksen.
Mòka snøen av trappa då eg kom heim og henta inn ved. Gudmund var ute og mòka, han også, og så tilbaud han meg å komme bort å sjå "oppussinga"-og det gjorde eg sjølvsagt. Eg hadde med meg kamera og tok bilde ute, men no finn eg ikkje minnebrikka. Kjekt å ha noko å leite etter.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...