fredag, juli 28, 2017

Dagbok 2017: 28.juli

Bringebær frå eigen hage.

Klokka er ca.19.40, temperaturen ute er + 18-19 grader C, det er lettskya og fint no, men før middag dreiv det og regna litt.
Eg hadde litt vondt i armane og skuldrane i går, og då eg stod opp i dag var det nesten krise; eg følte at eg verkte overalt. Eg såg at eg burde vaske og støvsuge til helga, men eg orka knapt tanken. Det er nokså ulikt meg, for å seie det slik. Eg fann ut at det beste eg kunne gjere var å gå meg skikkeleg varm, dessutan hadde eg ærend på apoteket. Det vart til at eg gjekk ned til Amfi og opp att, iført ullgenser og jakke. Det var varmt nok !Men eg tykte eg vart betre av "gikta".
Nils måtte klare seg heime åleine ei stund, men det gjekk bra. Då eg kom heim laga eg lettvint middag før vi sovna i kvar vår stol.
Fekk mobilmelding frå Bodil, dei var i Ørsta og ville ta seg ein tur oppom viss det passa. Klart det passa. Det er lenge sidan vi har sett kvarandre, men Bodil og eg brukar å oppdatere kvarandre på nettet. Som vanleg hadde vi tusen ting å snakke om, og blei vel ikkje heilt ferdige denne gongen heller.
Eg fekk altså ikkje "gjort" noko i dag, men det kjem vel ein dag i morgon også. Plenen nedanfor huset ser ikkje ut etter gjødslinga. blir nok lenge før der blir grønt igjen. Eg LIKAR å slå plen, men det bør vere tørt i graset.
Eg får problem i skuldrane når eg skriv på PC-en, så eg får vere kort i dag. Vi har det bra !
Ønsker alle ei fin helg.

Det er ikkje så lenge sidan denne vegen vart laga, det er ein gangveg frå hovudvegen til Amfi. Her var det buskar og kratt før-no ein fin, asfaltert gangveg med kvilebenkar.(Mobilbilde)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...